sunnuntai 16. tammikuuta 2011

hääkutsu!

Olin todella iloisesti yllättynyt kun tulin kotiin ja näin että kaverini oli pudottanut hääkutsun postilaatikkooni! Ihan yllärinä se ei tullut, mutta kyllä nyt vähän jännitti, tulenko kutsutuksi.. ;) Häät järjestetään maaliskuussa, heti seuraavana viikonloppuna kun olen palannut reissusta! Kiva sinänsä, olen ehtinyt hankkia sopivan rusketuksen. ;)

Juhla-asu on vielä hankkimatta, mutta mielessä kyllä jo on millainen se voisi olla. Joko ihan perus mekko tai kaksiosainen asu: korkeavyötäröinen hame sekä jokin nätti paita.. Kokosin tähän muutamia asuja, jonka tyylisiä olen ajatellut..


Nämä kaksi H&M:n mekkoa ovat väriltään ja malliltaan melko kivoja. Erityisesti ylempi ruskean sävyinen on ehdottomasti suosikkini.


Modströmin mekko nelly.com- nettikaupasta. Kiva, mutta ehkä hieman lyhkänen? Minulla kun on tosi pitkät jalat..




Tämä Jeana Blushin beigen värinen mekko on tosi söpö, mutta mietin että kuinkakohan löysä kyseinen mekko on? Kangas näyttää kyllä hyvin laskeutuvalta.. Hintaa mekolla ainoastaan 17,5 €!


Tämä H&M: n musta korkeavyötäröinen hame sopisi puuterinvärisen vähän löysemmän paidan kanssa..

Taidan vielä jatkella etsintöjä ja raportoin tänne, mikäli vastaan tulee jotain extrakivoja juttuja! ;)

Mikä teidän mielestä näistä on kaikista kivoin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti